Rozan (10 jaar) in

Missen

Hoi als ik met mijn moeder op vakantie ben geweest of met mijn vader in dit geval met mijn moeder dan zie ik mijn vader heel lang niet en dan wil ik graag naar hem toe maar als ik dan in bed lig dan mis ik mijn moeder opeens. Ik heb aan leuke dingen gedacht en dat hielp hebben jullie ook nog tips?

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo Rozan,

Wat een vervelend gevoel. Ik denk dat het gevoel met de tijd zal overgaan. Na een tijd ben je gewend aan de situatie, dat je niet bij alle twee ouders tegelijk kunt zijn. Het is goed, dat je al aan mooie denken hebt gedacht.

Ik wens je veel liefs,

Anne

Nadia
Nadia
8 jaren geleden

Hallo Rozan, Een situatie als deze is altijd lastig, hè? Het blijft altijd moeilijk om de ene ouder niet te missen wanneer je bij de andere bent. Ik vind het dan ook knap van je dat je aan leuke dingen hebt gedacht en dat dit goed geholpen heeft voor jou. Ik kan natuurlijk niet vertellen wat hiernaast het beste voor jou zal werken, maar een andere tip is dat ik denk dat het belangrijk is om je gevoel niet voor jezelf te houden en het dus te delen met de ouder waarbij je op dat moment slaapt. Je vader of… Lees verder »