Liz (10 jaar) in

Er woont een vreemde man in het huis van papa

Bij me vader is er een man in huis gekomen omdat hij gescheiden is en geen huis heeft dus hij woord nu even bij ons alleen ik weet niet hoe ik ermee om moed gaan en ik durf het zelfs niet tegen mijn vriendinnen te vertellen want ik ben vang dat ze gek reageren wat moed ik doen?gr Liz

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Aron
Aron
8 jaren geleden

Hallo Liz,
Ik kan mij inderdaad goed voorstellen dat dit erg lastig is. Ik zou proberen zo gewoon mogelijk tegen hem te doen, dat zal hij zelf denk ik ook wel het prettigst vinden.
Je kunt het ook best aan je vrienden/vriendinnen vertellen hoor! Je hoeft echt niet bang te zijn dat ze er vreemd op gaan reageren ofzo!
Groetjes,
Aron

Frederike
Frederike
8 jaren geleden

hi liz,
mijn ouders zijn nu 2jaar gescheiden en mijn vader heeft nu een relatie met een man in het begin dacht ik ook van oke?! maar ik kon er met mijn vader over praten en dat heeft mij geholpen ik denk dat je toch moet proberen om er met je vader over te praten zo weet hij ook wat jou gevoel is en kan daar rekening mee houden. ik wens je het beste toe.
liefs Frederike.

Isabel
Isabel
8 jaren geleden

Hoi Liz, Dat is inderdaad even wennen aan een nieuwe situatie nu er tijdelijk bij jullie iemand anders in huis woont. Eigenlijk is het hartstikke aardig natuurlijk van je vader, dat die meneer toch ergens kan slapen. Toch begrijp ik hartstikke goed dat het echt even wennen is voor jou. Misschien kan je met je vader praten over de situatie en de vragen die je hebt aan hem stellen? Dat je niet zo goed weet hoe je ermee om moet gaan. Als je vader op de hoogte is van jouw gevoelens, dan kan hij helpen om jou gerust te stellen.… Lees verder »