Lonneke (14 jaar) in

Vriendin van mijn vader

hoii ik ben Lonneke en ik heb een vraagje…: mijn vader heeft sinds een paar maanden een vriendin en hij wil heel graag dat ik haar ga ontmoeten maar ik weet niet of ik dat wel wil… want volgens mij is ze heel onaardig en ja ik weet echt niet wat ik moet doen…. heeft iemand nog tips hiervoor??

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Riaz
Riaz
8 jaren geleden

Hallo Lonneke,

Ik begrijp dat je het een aparte situatie vindt om de nieuwe vriendin van je vader te ontmoeten. Je denkt dat ze onaardig is, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Dat weet je pas als je haar ontmoet hebt en leert kennen. Als ze voor jouw gevoel nog steeds onaardig is dan kun je die punten opschrijven en misschien wel met je vader over praten.

Groetjes

Aron
Aron
8 jaren geleden

Hallo Lonneke, Bedankt voor jouw berichtje op ons forum. Dat is inderdaad een lastige situatie! Ik kan mij heel erg goed voorstellen dat je daar een beetje tegen op ziet. Mijn ouders zijn zelf ook gescheiden en mijn vader had ook een nieuwe vriendin. Ik wilde haar eerst ook helemaal niet zien en mijn vader bleef maar zeggen dat ik haar eens moest ontmoeten. Ik bleef het eigenlijk maar uitstellen, maar uiteindelijk heb ik het toch maar gedaan. Mijn zusje was er ook veel eerder aan toe dan ik. Mijn zusje heeft haar toen meteen ontmoet, terwijl ik er nog… Lees verder »

Beau
Beau
8 jaren geleden

Hey Lonneke, Dankjewel voor je berichtje. Ik kan me voorstellen dat het een grote stap is als je vader wil dat je zijn vriendin gaat ontmoeten. Weet je voor jezelf misschien waarom ze onaardig zou zijn? Het heeft mij erg geholpen om op papier (of in je hoofd als dat lukt) punt voor punt de voordelen en de nadelen van iemand ontmoeten onder elkaar zet. Op die manier kun je veel dingen in perspectief zetten en je kunt dan ook veel dingen op een andere manier bekijken. In jouw situatie wil ik je ook meegeven om met je vader te… Lees verder »