Dazza (16 jaar) in

Wat kan en mag?

Als ik even heel letterlijk inga op dit onderwerp zou ik wel willen weten wat ik als 16 jarig meisje kan,mag en zou moeten doen in mijn situatie…

Pa uit huis.. huiselijk geweld.. aangifte naar mn eigen vader… klein broertje van 15… moeder al nieuwe vriend… gezeik over het geldverdelen… whatsapp nare berichten…

Ik loop al bij een vrouw met wie ik praat omdat mn moeder zich zorgen maakte om mij..
Jeugdzorg hebben we ook al in huis.
Voor verdere uitleg.. kijk bij onderwerp what the fuck.. 4e of 3e van boven. Naam Dazza

Advies is meer dan welkom

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
frederike
frederike
8 jaren geleden

hi dazza,
wat een heftig verhaal, je mag zelf al kiezen waar je wilt wonen maar neem vooral geen overhaaste beslissingen. het is even wennen voor jou maar ook je broertje en je ouders. misschien kan je met je moeder praten en zeggen wat jij het liefste wilt en zo kunnen jullie misschien kijken naar een oplossing.

ik wens je heel veel sterkte.
liefs frederike

Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo Dazza, Zo te horen, zit je op moment echt niet lekker in je vel door al deze omstandigheden. De vraag is, wat wil jij graag dat er gaat veranderen aan de situatie waarin je nu zit? Je woont nu bij je moeder, neem ik aan? Misschien moet je de situatie eens even laten bezinken en rusten. Zo te lezen, zijn je ouders nog niet lang uitelkaar. Je moet ook even wennen aan de nieuwe situatie. Een gesprek tussen jouw moeder en jou, zou misschien behulpzaam zijn. Geef aan wat je niet leuk vind en wat er volgens jou veranderd… Lees verder »