Ming (0 jaar) in

Niet in het weekend

Ik ga elk weekend een nacht naar mijn vader, die woont bij zijn vriendin in 3 kamerflat. Ik slaap daar op de bank. We gaan vaak een dag naar de zeilclub , daar vind ik het saai. ik heb al gezegd dat ik eigen kamer wil en niet naar de zeilclub, maar hij luistert niet echt. Ik eet elke donderdag bij hem, dat is ok. In het weekend wil ik eigenlijk niet meer….wat moet ik doen ?

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Isabel
Isabel
8 jaren geleden

Hey Ming, Wat jammer dat je het soms niet zo naar je zin hebt bij je vader. Heb je zelf misschien een idee hoe je het daar wel meer naar je zin zou kunnen krijgen? Je vindt de zeilschool bijvoorbeeld saai, maar wat zou je wel leuk vinden om te doen als je daar bent? Bijvoorbeeld een dagje naar het bos, naar een museum, maar misschien vind je deze dingen ook saai 😉 en heb je zelf veel betere ideeën. Probeer dan eens met je papa daarover te praten, stel voor dat je graag eens een dagje wat anders zou… Lees verder »

Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo Ming, Wat vervelend dat je vader niet naar je heeft geluisterd. Als je gevoel aangeeft, dat je niet meewilt gaan of dat je in het weekend eigenlijk niet meer wilt komen, zou het goed zijn om nog eens een keer met je vader te praten. Als je serieus gaat zeggen dat je dit echt helemaal niet leuk vind en je door het ‘saaie’ weekend bij hem, niet meer graag wilt komen, gaat hij misschien meer nadenken. Misschien is hij dan bang dat je echt niet meer gaat komen. Hopelijk gaat hij dan meer in op je belangen wat je… Lees verder »