Dazza (16 jaar) in

10 jaar ellende

Oke mijn ouders waren 16 jaar getrouwd. Maar 10 jaar was er ruzie en huiselijk geweld.. meestal van mijn vaders kant. Hij rookt maar drinkt ook onwijs veel.. Nu sinds ongeveer 2 a 3 maanden zijn ze uit elkaar. Op een avond was hij ladderzat en sloeg hij.. Ik belde 112 en heb aangifte gedaan tegen mn eigen pa… 10 daags huisverbod.
Die avond heeft mn moeder een scheiding ingediend.. logisch na tien jaar ellende met opgroeiende kids. O a ikzelf.
Er is nog altijd gezeik over geld en financien.
Ook is het zo dat wat er thuis door de kamer geroepen werd.. dat dat nu via Whatsapp naar mijn moeder en mij verstuurd wordt.

Nu is het zo dat wij ieder weekend bij pap zijn. En door de weeks in het ouderlijk huis.
Daardoor kan mam ieder weekend weg.
En ze heeft al een nieuwe vriend waar ze al mee zoent en seks mee heeft gehad.
Zij respecteerd niet dat wij daar moeite mee hebben…. Naar verhaal

Dazza

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Aron
Aron
8 jaren geleden

Beste Dazza, Bedankt voor jouw berichtje op het forum. Wat een naar verhaal om te lezen. Ik kan mij voorstellen dat je er even helemaal vermoeid van bent geworden. Het is heel erg vervelend dat je allemaal deze dingen hebt moeten meemaken. Als ik het zo lees, denk ik dat het goed voor jou is om eens goed te gaan praten met jouw ouders. Het kan heel erg goed en opluchtend zijn om jouw verhaal aan jouw ouders te vertellen en hoe jij je bij deze situatie voelt. Het is natuurlijk erg moeilijk om hierover te praten, en misschien nemen… Lees verder »

Yannick
Yannick
8 jaren geleden

Beste Dazza, Dankjewel voor je moedige berichtje. Ik begrijp de situatie, ik begrijp je gevoelens.. het is een heftig verhaal. Ik vind het allereerst ontzettend knap en moedig van je dat je aangifte hebt gedaan tegen je eigen vader. Dat is voor niemand leuk. Dat je die stap toch hebt genomen, getuigt van moed. Het was de juiste keuze, je moest wel. Wat betreft de nieuwe vriend van jouw/jullie moeder; ik snap heel goed dat dit voor jullie lastig is. Dat het allemaal zo snel gaat. Toch kan ik ook inzien dat je moeder verder wil, en dat ze misschien… Lees verder »