Meisje 123 (0 jaar) in

Heftig

Mijn Ouders zijn 1-5-15 gescheiden, dat komt doordat mijn vader, een depressie heeft! Toen het bekend was dat ze gingen scheiden durfde ik met geen van beide meer oogcontact te houden. Ik was bang dat de ander zou boos worden. Mijn moeder heeft mijn vader verlaten omdat ze vaak gekwetst is geworden door mijn vader. Nadat mijn moeder is verhuisd ging het beter met mijn vader. Helaas heeft mijn vader de laatste tijd veel ruzie met mij en mijn broer, en ik heb het gevoel dat dat komt doordat ik vaak bij mijn moeder ben. Dit weet ik niet precies maar het voelt wel zo! Als mn vader en broer ruzie hebben schelden ze elkaar uit en zegt mijn vader dat mijn broer het huis uit moet! Dit vind ik heftig dus ga ik zo snel mogelijk naar mijn kamer! Daar kan ik even rustig appen maar ik begin dan wel te hyperventileren en te huilen. {Mijn vader mag het niet horen} ik vind dit erg heftig en ben blij als ik naar mijn moeder kan! Maar daar moet ik steeds 1 week op wachten. Ik wil ook niet geen contact meer met mijn vader, maar ik weet ook niet wat ik moet doen!! HELP!
X een onzeker meisje

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Lysha
Lysha
8 jaren geleden

hallo meisje, Ik snap heel goed dat deze situatie moeilijk voor jouw is en ik heb misschien wel een tip voor je, misschien kan je met je ouders iets afspreken dat je bijvoorbeeld langer bij je moeder bent maar dat je je vader en gewoon nog ziet dat je bijvoorbeeld 1 hele week bij je moeder bent en de andere week van maandag tot woensdag bij je moeder bent en dat je daarna tot het weekend bij je vader bent en dan zondag avond weer terug gaat. Ik hoop dat je hier iets aan hebt maar ik snap ook als… Lees verder »

Aron
Aron
8 jaren geleden

Hallo meisje 123, Bedankt voor jouw berichtje op het forum. Zoals ik kan lezen, vind jij het erg moeilijk hoe jij goed kunt omgaan met jouw vader. Ik zou dit in jouw situatie ook erg moeilijk vinden! Als ik mij zou verplaatsen in jouw situatie, dan zou ik proberen te praten met iemand uit jouw directe omgeving, maar ik zou in dit geval eerst met iemand anders gaan praten dan jouw eigen vader of moeder, ik denk dat dit het beste is. Ik zou gaan praten met bijvoorbeeld een vertrouwenspersoon zoals Nina vertelt, of met jouw opa of oma, een… Lees verder »

Nina
Nina
8 jaren geleden

Lieve meisje 123, Dankjewel voor je berichtje op ons forum. Wat fijn en knap dat je hier je verhaal hebt gedaan. Ik kan mezelf heel goed voorstellen dat deze situatie helemaal niet fijn voelt en dat je op dit moment misschien ook even niet weet hoe je de situatie kan veranderen of hoe je er het beste mee om kan gaan. Je verteld in je berichtje dat je op je kamer vaak moet huilen en hyperventileren, dit vind ik best heftig om te horen. Zou je het fijn vinden om dit met iemand te bespreken zodat je het niet meer… Lees verder »