() in

Band stiefvader

Hoi!

De laatste tijd is de band met mijn stiefvader niet zo goed. Het is al 1,5 jaar zo. We hebben een keer een gesprek gehad, omdat hij boos werd uit het niets. Dit gaf hij ook toe en toen leek het beter te gaan.
Sinds een aantal maanden gaat het weer slechter. Hij negeert mij en ik merk dat hij mij niet aardig vindt. Ik probeer normaal te doen en ook gesprekken aan te knopen, maar dit lijkt niet te lukken. Hij is er een keer in de twee weken. Elke keer heb ik een gespannen weekend en daarna stel ik het maar uit om er wat aan te doen. Het is dus niet dat hij lelijke dingen zegt, maar ik voel dat hij mij niet mag en negeert mij.
Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik durf er niet met mijn moeder over te hebben, want zij wil geen ruzie en ik kan sowieso niet zo goed met mijn moeder praten. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wilde eerst mijn stiefvader appen en om een gesprek vragen, maar dan moet ik het natuurlijk ook zeggen. Via app vind ik het ook wat onpersoonlijk, maar zo vaak zie ik hem dus ook niet.

Wat zouden jullie doen? Ik kijk uit naar jullie antwoorden! Bedankt alvast!

Liefs Anoniem.

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

4 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments