Djani (12) in

Bij vader wonen

Ik woon zes jaar lang bij mijn moeder en wil bij mijn vader gaan wonen maar daar gaat het niet Maar wil het heel graag heeft iemand tips

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest
2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Sanne
26 dagen geleden

Hoi Djani, Wat goed dat je het forum hebt gevonden om je vraag op te stellen. Wat vervelend dat je graag bij je vader wil gaan wonen, maar dat dat niet gaat. Weet je waarom dat niet gaat? Wonen je ouders misschien te ver uit elkaar bijvoorbeeld? Wat voor mij altijd helpt als ik iets kwijt wil, is dat ik het opschrijf. Zo zou je voor jezelf een brief kunnen maken om je gedachten op orde te krijgen, maar zou je ook een brief kunnen maken naar je ouders toe. Hierin zou je kunnen vertellen waarom je graag bij je… Lees verder »

Thalia
26 dagen geleden

Hoi Djani,   Wat goed dat jij ons forum hebt gevonden om jouw vraag te stellen. Hopelijk heb je wat aan mijn berichtje want ik herken jouw vraag heel erg. Sinds de scheiding woon ik bij mijn moeder (ik vind het heel fijn daar dus ik wil daar niet weg) maar ik wilde eigenlijk vaker bij mijn vader langs. Dit deed ik alleen niet zo vaak omdat het daar altijd heel moeizaam ging. Ik heb toen nagedacht waarom het altijd zo moeizaam ging. Daarna ben ik met mijn vader gaan praten en hebben we samen oplossingen gevonden waardoor alles nu… Lees verder »