*** (10) in

Elke keer ruzie

Hoi mijn naam is ***
Ik heb een paar familie problemen mijn moeder zegt dat ze niet meer kan met mijn vader en ze hebben elke keer ruzie ik blijf elke dag huilen het doet me echt pijn om hun te zien vechten.

Ik probeer te helpen maar niks werkt het doet me superveel pijn.

Gisteren was er ook een probleem.

Mijn moeder kwam thuis ze begon te schreeuwen dus ik had ervoor gezorgd dat mijn baby zusje aan het slapen was en mijn zusje veilig boven was. En mijn moeder loopte weg uit het huis en ze zeggen dat ze misschien gaan scheiden😭

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Maaike
1 jaar geleden

Hey lieve jij, dat lijkt me inderdaad niet fijn dat je je zo voelt.. Thuis heb ik ook meegemaakt dat mijn ouders ruzie maakten. Dat is een naar gevoel en had het gevoel dat ik dan moest helpen. Ik deed dan altijd een muziekje op om mijzelf aan iets anders te laten denken. Als je het fijn vind, zou je er over kunnen praten met jouw meester of juf. Misschien heb je wel iemand in je familie waar je mee kan praten? Zo kan je je gevoel kwijt en lucht het op. Dit hoeft natuurlijk niet, maar kan wel helpen.… Lees verder »

Puck
1 jaar geleden

Hi! Wat fijn dat je dit met ons wilt delen op het forum, dankjewel daarvoor! Ik kan me goed voorstellen dat het je veel verdriet doet wanneer je je ouders hoort en ziet ruzie maken. En het is natuurlijk helemaal niet fijn om op die manier te horen dat ze misschien gaan scheiden. Mijn ouders maakten vroeger ook veel ruzie en daar kon ik echt niet tegen, net zoals jij. Vaak ging ik dan boven zitten met mijn handen op mijn oren zodat ik het niet kon horen. Ik wil je wel graag meegeven dat het niet jouw taak is… Lees verder »