Wennen

Hoi, mijn vader heeft al lang een vriendin en mijn moeder heeft nou een nieuwe vriend en ze gaat teveel met hem om en heeft (bijna) geen tijd meer voor me. Ze zij dat ik eraan moest wennen maar je ik wen daar toch niet aan! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen xxx anoniem 👋👋

Reacties

3 Reacties op "Wennen"

Laat het mij weten wanneer er
Sorteren op:   nieuwste | oudste | meest gestemd
Anne
Advies van jongeren

Hallo,

Ik snap dat je het even allemaal niet ziet zitten.

Ik denk dat het voor jou even tijd nodig heeft, voordat jij hieraan gewend raakt. Dit zou ik ook aan je moeder duidelijk maken. Misschien dat jullie het een beetje kunnen opbouwen qua omgang met haar nieuwe vriend. Dat betekent dat hij niet in een keer heel vaak langs komt. Ik hoop dat dit ook helpt. Ik denk dat het wel goed gaat komen, zodra jij de vriend ook beter leert kennen.

Ik wens je veel liefs,
Anne

Leeftijd
22
Misha
Advies van jongeren
Hi 🙂 Wat goed dat je deze vraag bij ons stelt! Ik snap heel goed dat je daar niet aan went. Voor mij heeft het ook heel lang geduurd voor ik de nieuwe vriendin van mijn vader echt accepteerde. Dit had niks te maken met dat ze niet lief was, want dit was ze wel! Ik vond het alleen heel moeilijk om mijn vader met iemand te moeten delen. In het begin was zij er ook altijd over al bij. Dit vond ik helemaal niet leuk. Ik wilde graag wat meer tijd met mijn vader apart door brengen. Ik heb… Lees verder »
Leeftijd
22
Emmeline
Advies van jongeren

Hoi!

Bedankt voor je berichtje op het forum en ik hoop dat we je kunnen helpen (-;
Een beetje wennen aan een nieuwe situatie is helemaal niet raar! Maar je moeder moet ook begrijpen dat het voor jou heel moeilijk is ergens zomaar aan te wennen, kan je het daar met haar overhebben? Begrijpt ze je denk je als je dat uitlegt? Misschien kan ze dan wat rustiger aandoen en wat meer aandacht aan jou geven!
Zijn er mensen in je omgeving waarmee je hierover kunt praten? dat kan super erg opluchten (:

Heel veel succes en sterkte!!

Liefs Emmeline

Leeftijd
15
wpDiscuz