A (13 jaar) in

Ouders gaan uit elkaar

hoi, mijn ouders gaan uitelkaar. ik wil niet met ze praten omdat ik nu kapot boos op hun ben en ik vertrouw niemand om mee te praten. een jaar geleden gingen ze ookal scheiden maar toen wouden ze dat niet ofzo en toen vond ik een negatieve zwangerschapstest. en nu willen ze toch wel uitelkaar en het begint nu echt serieus te worden. ik heb het gevoel dat ik over een jaar niet meer leef omdat ik een beetje depressief word. ik ken ook niemand die dit heeft meegemaakt omdat iedereen 4 was ofs toen zijn of haar ouders uitelkaar gingen…

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Anouk
2 jaren geleden

Lieve A, Wat goed dat je je verhaal hier deelt. Je schrijft dat je boos bent op je ouders, omdat ze uit elkaar gaan en dat je niemand vertrouwd. Dat lijkt me een erg vervelend gevoel. Mijn ouders zijn 4 jaar geleden uit elkaar gegaan en ik was ook echt heel erg boos op ze. Ik snapte niet waarom ze het deden en vond het maar stom. Ik wilde er toen eerst ook met niemand over praten, maar uiteindelijk heb ik dat toch gedaan. Als je niemand vertrouwd is het denk ik extra belangrijk om iemand te zoeken (of na… Lees verder »

Kenza
2 jaren geleden

Hee A, Wat goed dat je hier op het forum je vraag stelt!! Ik snap heel goed dat het lastig is dat je ouders uit elkaar gaan.  Mijn ouders zijn ook gescheiden en aan het begin vond ik dit ook heel lastig. Bij mij heeft het geholpen om erover te praten met mijn ouders en met een psycholoog.  Het is belangrijk om te weten dat je niet alleen bent!! Misschien is het fijn voor jou om met een buddy te praten? Een buddy heeft in dezelfde situatie gezeten als jij, waardoor het misschien fijn is om op deze manier je… Lees verder »

Morris
2 jaren geleden

Hoi, mijn ouders gingen scheiden toen ik 8 jaar was en ik wou eerst ook niet met ze praten, maar geloof mij je kan uiteindelijk met iedereen erover praten of ga naar een coach.
Maar het laatste waar je aan moet denken is zelfmoord en onthoud het is niet jou schuld het zijn jouw ouders, en het mag misschien niet maar geloof mij af en toe is het heerlijk om even in je jaszak je middelvinger op te steken naar alles en iedereen.
Deed ik ook en ik ben nu iets blijer.

Groetjes, Morris!