Skip to content
Anoniem (13 jaar) in

Het liefst bij mama

hallo ,mijn ouders zijn nu al ongeveer zes jaar gescheiden dat vind ik echt kut ik ben het liefst van al bij mijn mama eerst was het 7/7 dan10/4 voor mama dat vond ik echt perfect nu is het terug 7/7 dat is echt kut papa gaat vaak naar feestjes drinkt veel en rookt veel s’avonds in mijn bed ween ik vaak als in bij papa ben omdat ik men mama mis bij mama ween ik nooit om papa ze maken veel ruzie en er is al een rechtszaak geweest waar ik men gedacht moest zeggen maar dat heeft niets geholpen bij papa vind ik het echt niet leuk wat nu. en bespreken met men ouders helpt niet en de nieuwe liefjes van beiden zijn de hel

3
Reacties

3 Comment threads
0 Thread replies
1 Followers

Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
NicoleJenellTess Recent comment authors
  Op de hoogte blijven  
nieuwste oudste meest gestemd
Laat het mij weten wanneer er
Nicole

Lieve anoniem, Allereerst bedankt voor jouw bericht, ik vind het echt zo dapper dat je dit hier deelt met ons. Super goed van jou! Je vertelt dat je eigenlijk veel meer bij jouw moeder wil zijn dan bij jouw vader. Ook zeg je dat jouw vader vaak naar feestjes gaat en veel drinkt en rookt. Je weent nu veel in bed als je bij je vader bent. Wat ontzettend heftig om te horen. Ik vind het echt zo vervelend voor jou dat je je op dit moment zo voelt! Wat je verteld klinkt voor mij echt super herkenbaar. Toen ik… Lees verder »

Jenell
Jenell

hallo, ik snap helemaal waar je doorheen gaat, ik wou een hele tijd niet bij mijn vader wonen want ik ga niet goed om met hem. maar toch moet je wel met hem of met jou moeder gaan praten.

Tess

Ik snap het maar uit je gevoelens zeg wat jij denkt