alicia (12 jaar) in

Bang dat hij slaat

Ik heb gescheiden ouders omdat mijn moeder het niet meer fijn vond om bij mijn vader te wonen ik heb het pas kort geleden gehoord het was heel stom toen ik dat hoorde maar nu is het een stuk beter al een er is een ding waar ik advies om vraag: mijn vader kan soms uit zijn plaatje gaan en ik heb dan het gevoel dat hij mij gaat slaan (heeft hij nog nooit gedaan gelukkig) wat moet ik doen in deze situatie?

3
Reacties

3 Comment threads
0 Thread replies
1 Followers

Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
SamanthaAnneNoortje Recent comment authors
  Op de hoogte blijven  
nieuwste oudste meest gestemd
Laat het mij weten wanneer er
Samantha

Heee lieve Alicia, Wat super goed en dapper ook dat je ons hier om advies komt vragen. Vervelend om te lezen dat je ouders sinds kort gescheiden zijn en al helemaal dat je je niet helemaal veilig voelt bij je vader. Heb je dit al eens aan iemand in je omgeving verteld? Zijn er mensen in je omgeving die je genoeg vertrouwt om het hierover te hebben? Dit kan bijvoorbeeld een vriend of vriendin zijn, maar ook bijvoorbeeld een juf of meester kan hier misschien bij helpen. Of misschien je moeder wel? Zij kent je vader ten slotte ook. Als… Lees verder »

Anne

Hey lieve Alicia! Wat goed van je dat je hier een berichtje schrijft, en wat stom om te lezen dat je ouders gescheiden zijn en vooral dat je bang bent dat je vader je gaat slaan. Dat lijkt me heel eng en ik kan me goed voorstellen dat je dat lastig vindt en daar advies bij vraagt. Mijn ouders zijn ook gescheiden omdat mijn ouders het niet fijn meer vonden om bij elkaar te wonen. Ze zijn wel eens héél boos op elkaar geworden. Zo boos, dat ik ook bang was dat ze elkaar gingen slaan. Ik werd daar dan… Lees verder »

Noortje
Noortje

Hee Alicia, Wat goed dat je je verhaal zo op ons forum durft te zetten! Ik heb daar al echt bewondering voor, want zeker met dit verhaal kan dat erg lastig zijn. Ik wil je als eerste vertellen dat ik jouw situatie erg goed begrijp. Mijn ouders zijn ook gescheiden en hierdoor waren er allemaal spanningen bij ons thuis. Mijn vader wou de scheiding niet en was hierdoor heel erg verdrietig maar ook boos. Hij had namelijk de situatie als het ware niet meer in de hand. Er zijn bij ons thuis toen ook veel ruzies geweest. Deze waren ook… Lees verder »