Merijn (15 jaar) in

Ik heb niks bij mijn vader

ik vind mijn situatie lastig ik kan er niet zoveel mee.
ik woon voornamelijk bij mijn moeder en ben ongeveer 2 a 4 dagen per maand bij mijn vader waar ik heel vaak tegenop zit omdat we niks hebben waar hij woont(Assen) en we hebben daar geen eens WiFi omdat mijn iPad en telefoon zo genaamd gekoppeld zijn en dan is het niet goed beveiligd. maar waar ik nu mee zit is dat ik vandaag geen eens meer mocht eten want ik at een grote portie Maceronie en 1 tosti maar had Nogaredo buikpijn van de honger (wat ik tegen hem gezegd had) weet niet wat ik hier mee moet doen.
gewoon een domino’s pizza bestellen om het recht in zijn gezicht f*ck you uit te stralen of op een andere manier?
b.v.d.
Merijn 15 jaar

2
Reacties

2 Comment threads
0 Thread replies
1 Followers

Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
HildeAmber Recent comment authors
  Op de hoogte blijven  
nieuwste oudste meest gestemd
Laat het mij weten wanneer er
Hilde

Hoi Merijn, ik kan me voorstellen dat dit lastig voor je is! Mijn zusje en ik gingen meestal 6 dagen per maand naar onze vader en we vonden het ook vaak saai. Toen we klein waren was er nog leuk speelgoed, maar toen we wat ouder werden was er eigenlijk bijna niks meer voor ons te doen. Na een tijdje had mijn vader dit wel door en kocht hij wat nieuwe dingen zodat we ons konden vermaken. We hadden ook niet echt vrienden omdat onze vader zo ver weg woonde van onze moeder, herken jij dat ook?. Je hebt het… Lees verder »

Amber
Amber

Hi Merijn! Dank je wel voor je berichtje op dit forum. Fijn dat je ons hier hebt gevonden en dapper van je dat je je situatie met ons deelt! Een hele herkenbare situatie voor mij. Mijn stiefmoeder vond mij vroeger te dik en verbood mij de meeste producten te eten terwijl haar magere dochters alles mochten wat ze wilden. Ook werd mij weleens verboden iets te doen, anders mocht ik zonder eten naar bed. Terwijl ik echt het meest brave en verlegen kind ooit was, die niks kwaads deed (deed ik dat maar eens, hihi). Ik beet dan dus niet… Lees verder »