Loekie (10 jaar) in

Mijn verhaal..

Mijn familie is de aardigste familie die ik ken. Bij het scheiden hielpen ze me. Mijn vader was verdrietig dat niemand aan de kant van mama naar hem toe wou komen om er over te praten. Mijn oma was naar papa gegaan op 18 december. Hij was verdrietig van eind mei tot 18 december. Maar hij vond het gesprek wel wat hebben. (Mijn oma is nog maar de enige die speciaal naar hem toe was gekomen) daar was hij heel blij om. Ik heb veel kwetsbare dingen meegemaakt. Dit is al de derde keer dat ik een blog schrijf. Ik heb de lezers wat beloofd. Ik had een geheim. Dat wordt nu vertelt;

Mijn (ex) vriend was een keer nogal chagrijnig. Ik wou met mijn vrienden een pietengym organiseren. Maar drie keer raden:

Hij Wou iets anders! Toen we moesten opruimen, ging hij op een mat liggen. Ik wou. Wel opruimen, dus ik was flink en probeerde hem eraf te duwen. Hij zei nonchalant;

Doet geen pijhijn! Doet geen pijhijn! Ik vond het erg irritant. Maar ik wist wat zijn zwakke punt was. Ik wist waar hij wel om moest huilen. Wat hij nooit meer zou willen meemaken. Ik wou het toen allang uitmaken, dus ik deed wat ik doen moest. Daarna kwam er een conflict. Ik trok me daar niks van aan. Maar er is nog een andere reden geweest waarom ik hem pijn deed. Hij had mij ook pijn gedaan. Niet vanbuiten, maar ook vanbinnen! Hij had mijn hart geraakt daarmee en het was heel erg wat hij deed. Een echte vriend of vriendin zou zoiets nooit doen…. In mijn hele leven vond ik hem al een rare kerel. Ik ga niet zeggen wat hij deed, want hij zou het niet leuk vinden als ik het vertel op internet. Hij kan daarmee namelijk in de problemen komen. Maar het vervolg van deze ruzie wordt nog erg voor hem…. Als ik aan zijn ouders ga vertellen wat hij heeft gedaan krijgt hij eeuwig straf. Dat ga ik niet doen…. Want ik toon nog steeds gewoon respect voor hem. Maar hij niet voor mij! Dat is gewoon raar. Maar ik negeer hem en ik heb me nooit in mijn leven zoooo blij gevoeld. Ik heb het idee dat ik het veel eerder had moeten doen. Als hij nog een keer zo doet……..

Dat is het verhaal. Heftig he? Het heeft niks te maken met de scheiding, maar misschien deed mijn ex misschien expres omdat….

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Lynn
Lynn
8 jaren geleden

Hoi Loekie, Wat ontzettend dapper dat je weer een berichtje hebt geplaatst op ons forum! Ik kan me voorstellen dat het onwijs moeilijk is en dat je veel lef nodig hebt om dit te plaatsen. Daarom mag je ook trots zijn dat je dit hebt geschreven. Een super heftig verhaal weer. Ik heb ook je andere verhalen gelezen en blijf me verbazen over hoe sterk en dapper je bent! Het is niet niks wat je allemaal meemaakt. Ik kan me voorstellen dat je er soms heel verdrietig van wordt en misschien ook wel bang. Ik ben dan ook blij dat… Lees verder »

Yannick
Yannick
8 jaren geleden

Lieve Loekie, Dankjewel voor je eerlijke en uitgebreide bericht. Mooi dat je zo oprecht bent en alles goed beschrijft;-) Wat een heftig verhaal ook. Ik weet natuurlijk niet wat die jongen precies heeft gedaan. En je hoeft dit natuurlijk helemaal niet te vertellen hier op ons forum, dat zijn vaak hele persoonlijke gebeurtenissen en ervaringen. Toch wil ik jou adviseren om iemand in vertrouwen te nemen. Of met iemand te praten over wat er gebeurd is. Geweld, seksueel misbruik.. dit zijn dingen die niet kunnen en een grens overgaan. Niemand heeft het recht om een ander pijn te doen. Het… Lees verder »